The Bell of the Ball

Igår var det studentbal!

Alla Plönninges treor med sina respektive
samlades på Strandbaden i falkenberg och vi
hade så himla roligt!!! Hela natten lång!
Alla var så vackra och stylade, men det hindrade oss
inte från at shakea loss på dansgolvet. Det förekom
allt ifrån vals till hoppa-omkring-med armar-och-ben-i-luften-dansen.

Efter två timmar på dansgolvet tog jag en pause i Johannas dusch
(hon och många andra hade bokat hotellrum på plats), där jag
spolade mina glödande fötter i iskallt vatten - såååå skönt!

Det roligaste under HELA kvällen var när vi insåg att vi kommit
först fram. I mammas bil satt jag, Fislisa, Maria, Elina och Elinas
Jacob. Nämnvärt i sammahanget är att nästen alla åkte cab, vi åkte
i mammas Land Rover från -76. Det var sååå kul!
HallandsPosten var på palts och tog kort, så håll utkik efter fem babes
i baloutfit, en glad mutti och en ljusblå veteran!
När de andrasedan kom, en kvart senare, så frågade alla hur det kom
sig att vi kom först. Vi svarade glatt "Äsch, vi genade bara över några åkrar."

Det roliga är att vi verkligen gjorde det, genade alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback