Hoppla!

Jesus!
Skolan håller på att ta livsgnistan ur mig..!
Får den verkligen göra så?
Jag fattar att det är mycket såhär mot slutet, men
My God måste det vara så mycket hela tiden?
Som om inte skolan skulle vara nog är det en
massa andra saker som måste göras och som
jagar mig så mycket att jag får träningsvärk!


Det är inte kul någonstans - det är bara jobbigt.
Skitjobbigt.



Eller ja, i stallet är det ju kul...
Jag hoppade med Kenny här om dagen,
hon var så himla duktig!
Dock var hon betydligt starkare på hacket
den här hången, men det gjorde inte så
mycket - hoppade bra gjorde hon i all fall.




ursäkta bildkvaliten, de var lite dammigt och så...

Jag ska bara anmärka att som ni kanske ser lyfter hon på svansen
över hindret? Den svansen slängdes högt upp i luften genom språnget
och det betyder att hon hoppade igenom språngt bra, avspänt och med
avslappnad rygg!

Kommentarer
Postat av: Rakni!

Vilken stil ni har!! Det ser så snyggt och proffsigt ut... och vilket koll på framtiden med spetsade öron och blicken rakt fram (inte ner)!!

Lycka til med ridning, damm i padocken och en del skolarbete. Snart är sommeren här och sen dröjer det l ä n g e innan det blir plugg igen.

Kram

2009-05-03 @ 20:08:31
Postat av: Johanna

Life is a bitch and then we die. amen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback