Oh nooo!

Jag har drabbats av det ökända tillståndet
som drabbar alla barn/ungdommar minst
en gång under skolgången. Den fruktade
otäcka, förlamande skoltröttheten.

Det kom så smygande att jag inte hann reagera,
förrens det var försent!

Jag har varit pigg och glad och allt har sett
ljust ut i flera dagar nu (detta har inte inträffat
sedan någon gång 2007), så idag blev jag
misstänksam och stannade upp.
Vad fan håller jag på med!?

Det må ha varit nyttigt att låta skallen återhämta
sig i 2-3 dagar, men det var ändå sååååååå inte
värt det.
I morgon är det fredag. I morgon har jag ett gigantiskt
prov i hästkunskap. I morgon kommer det gå åt helvete.
I morgon kommer jag vara sjukt deprimerad.

Som grädde på moset har jag sedan 13 punkter på
min lista som ska vara klara tills måndag.
13 uppgifter som ska göras i helgen.

Jag lovar, den här skolan vill mig bara illa!

Igår hade jag prov i religion, Islam.
Idag hade jag inlämningsuppgift rid-teori.
och i morgon är det som sagt hästkunskap.



Just shoot me!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback