What a difference a day doesn't make

De är samma fart på ungarna idag!

Men tacka gud för att de sov ända fram till strax före åtta!
Men ändå kommer nog både mamma och jag behöva en power-nap
framåt eftermiddagen...


Jag travade lite på min häst igår också, men det går inte att urskilja någon
hälta eftersom hon hänger sig fast i tyglarna och ångar iväg som ett
lokomotiv - det är helt sanslöst vad fort hon travar, och uppåt går det!
Man kanske skulle starta monté med henne?
Speciellt ont har hon nog inte längre dock, för då skulle hon inte flänga
omkring som hon gör. Nästa behandlingstillfälle (shockvågor) ska hon
få på onsdag vid halv elva, sedan får vi se vad som händer.
Jag vill verkligen tävla i sommar!

Kommentarer
Postat av: Crazy Frog

Förfan Maja, när ska vi ses? Vad händer? När ska vi ringas? När kommer Carro hem egentligen, rätt snart va? När ska vi ses (frågade jag det innan?)? HUr är det? Varför har jag inte gratulerat dig till studenten (GRATTIS TILL STUDENTEN)? Så många frågor men inga svar. Hear you, ta och ring!

2009-06-15 @ 01:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback