Världen är UNDERBAR!

WoW - vilken dag!

Allt har varit helt fantastiskt idag!!!
- Jag hade min första sovmorgon på evigheter
- Lill-familjen var på en urmysig "morgon"promenad i skogen
- Moppe-Bridget gick som ett jiihu
- KENNY TRAVADE UTAN ATT VISA NÅGON HÄLTA!

Jag är så glad att det är inte klokt!
I morgon ska jag prova att trava mer, och sen är dt bara att fortsätta.
Vi kanske kan tävla lite i sommar ändå, och Danne kommer den 6:e juli
så förhoppningsvis kan vi träna lite också!
jag kollar också runt lite på kringliggande anläggningar vilka hopptränare
som finns i närheten... Kanske kan man börja hoppträna till hösten...


Tillbaka till verkligeheten!
Jag hade det jättetrevligt hos Arkå igår, mysigt!
Även om mitt lag förlorade i kubb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback