Jag sjunger om studentens lyckliga dagar!

För det är mina lyckliga dagar!!!

Tro det eller ej, men jag har faktiskt lyckats, jag tog studenten tillslut!
Vägen dit har varit både lång och kort, ruskigt rak och förvirrande snirklig,
men jag kom i mål..!

I sann scrubs-anda tänker jag då:

You've crossed the finish line
Won the race but lost your mind
Was it worth it after all?


Japp, det har verkligen varit värt det!
Jag har slitit som ett djur och det har varit otroligt tufft många gånger,
till och med lite för många gånger, och jag har verkligen tappar förståndet ibland
- men jag har också lärt mig så mycket på de här tre åren att det går jämt ut!
Jag har lärt känna mig själv på ett sätt som jag antagligen aldrig hade fått göra
om omständigheterna varit annorlunda.
Jag har fått träffa så många fantastiska personer, både två och fyrbenta, som
nu och föralltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta!
Alla upplevelser jag varit med om, och alla chanser jag fått kommer jag alltid
se tillbaka på med ett leende på läpparna.

Till älskade Np06c vill jag bara säga: Tack!
Vi har varit en strulig klass, men många blandade åsikter och ännu fler
blandade personligheter - men det har för de mesta bara varit härligt!

WOW!
Vilket fantastiskt kapitel i mitt liv min gymnasietid har varit!
Det är fruktansvärt och hjärtekrossande sorgligt att den är över, och att det
gick så fort, men det har varit en tid av betydligt mer glädje än sorg.

Jag har vuxit
Jag har mognat
Jag har utbildats
Jag har fått insikt
Jag har omvärderat
Jag har prövats
Jag har tagit studenten

Maja + Plönninge = Sant
FOREVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback