Först och freeemst

Ja, nu har jag ju inte bloggat på år och dar, men det ska det bli
ändring på!
Jag, Maja Janson, har köpit en alldeles egen datormaskin!!!

Den är svart, med lite mönster på, och den är fiiiiiiin-fin!
Den har inte fått något namn än, men så har den bara varit i mina
ägor i någon timme.

Pappa har tålmodigt suttit här brevid mig och låtit allt installera sig, och
det var en lycka att trycka på internet-ikonen och inse att den faktiskt fungerade!
Kooolt!

Mr Dator ska hård-testas redan på måndag då jag bestämt date med skolans
datatekniker (a.k.a min Åke) som ska hjälpa mig föra över min
hemkatalog från skolans datorer till min nya. Det ska bli spännande...

Den är faktiskt riktigt fin, jag måste nog ta kort på den inom kort och visa.

Nu tänkte jag slå på stort och skriva ytterligare ett inlägg, om allt jag
missat att skriva om förut.


Kommentarer
Postat av: Lisa

HALLELUJA!



Och grattis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback