Sista lovdagen

Alltid lika smärtsamt.
På måndag börjar skolan, men innan dess ska jag:
- Jobba hela lördagen
- Göra klart alla mikrobiologi uppgifter som jag ligger efter med
- Göra klart alla Naturkunskap uppgifter som jag ligger efter med
- Göra klart alla Engelska C uppgifter som jag ligger efter med
- Påbörja mitt PA
+ hinna med allt "vanligt" som att:
- Vara i stallet hos hästen
- Städa
- Inhandla mat

Guuuud vad jobbigt!
Fast det är klart, vecka 9 är det sportlov! Yes-Yes-Yes!

Men kära läsare, frukta icke!
Jag kommer garanterat hinna med i alla fall 1 ångestattack innan dess...

Jag har dock köpt en kalender - det är bra. Vuxen poäng till mig!
Den är helt fantastisk faktiskt; Den är grå, i en ullig kvalitet med ett knallorange
gummiband att trä runt nä den är stångd.
I denna fantastiska kalender finns i alla fall citat på varje veckouppslag.
Riktiga tankeställare...
Jag tänkte bjuda på ett lite då och då, så här kommer det första som passar bäst in
på mina tankar kring livet just nu.

Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter.
Michel de Montaigne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback