Shall I compare thee to a summers day?

Ja, det är faktiskt sant.
Jag som så många andra har funnit Shakespears texter helt fantastiska.
Jag har i och för sig bara läst Sonnet 18 och Seven Ages of Man, men
oh yeah säger jag bara.
Jag blir alldeles lullig och flinar okontrollerat, och med tanke på att jag
i vanliga fall är en panikfreak med ständig prestationsångest som sprutar
ut ur alla hål - är det en klar förbättring.
Nu hör det till saken att jag måste (engelska B prov) lära mig de här texterna,
vem som skrev dem, när författarna levde och när texten skrevs. Sammanlagt
är de tolv stycken (Jane Austen, Daniel Dafoe, Oscar Wilde osv).
Men det är faktiskt inte pest och pina. Nej, jag gillar't!

So as long as men can breathe, or eyes can see,
So long lives this, and this gives life to thee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback