Ont, det gör ont

Men det går!

Knappt, men det går.
Jag ramlade tillbaka 3 ggr i sängen i morse när jag försökte resa mig.
Jag trodde att jag blivit som Selma Lagerlöf, benen lydde bara inte.
Så fort jag belastade dem vek de sig åt alla möjliga håll och vinklar.
Tänk er Quasimodo som zombie - där har ni det!
Det tog 3 timmar innan jag kunde gå hyffsat normalt igen, och då hade jag
masserat varje liten del av min ömmande kropp och haft en sådan varm
vetepåse på vänsterbenet.
då insåg jag att jag antagligen skulle behöva cykla till stallet idag igen (alltså
mitt eget stall, inget jobb).
Dock kom min smarta Mutti med en idé igår; att ställa in bridget (moppen) i hallen
så att den i alla fall inte är kall och våt.
Vad tror ni blev resultatet i morse?
* Ingen elstart pga att jag gjorde slut på elen igår.
* Första kicken - ingenting.
*Andra kicken - wrooo... slut
* Tredje kicken - WrOOOOOm! slut
*Fjärde kicken + lite gas - Wrom, Wrom, Wrom!!!
DEN FUNKAR!
HALLELUJA!

Nu om ni ursäktar ska jag ut och moppa lite!

Kommentarer
Postat av: Din idol

Jag blir så glad när du bloggar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback