Nytt år

Nya möjligheter.
Eller vad är det man säger?
Jag har funderat lite på hur jag ska göra under det här året, det är ju faktiskt
året med stort Å. Året då jag tar studenten - blir vuxen och förståndig.
Problemet är bara att jag varit förståndig sedan jag var 8 år, vad händer med
mig då? Fast det största problemet just nu är att jag inte har någon plan, och
Maja Janson har alltid en plan. Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
Jag borde ha kommit under fund med det nu, men jag har ingen aning, och
det är svinjobbigt. För att vara realistisk så är mitt enda vettiga val i dessa
finanskristider att studera vidare, det fattar till och med jag. Men till VADÅ?
Jag vill inte lägga 5 år på en utbildning jag egentligen inte ser någon framtid
med, eller riskera att jag efter 3 år inser att jag vill göra något annat.
Jag vill ha en dröm, ett mål, en framtidsbild som är ljus. Jag vill ha en plan
och veta precis vad det är jag vill och hur jag ska komma dit.
JAG VILL VETA DET NU!




Jag förstår verkligen inte varför världen gör såhär mot mig.


Kommentarer
Postat av: Din idol

Jag är på samma tråkiga isfläck i livet.

I do not know anything.



Men en sak är säker: Jag vill inte plugga mer.

Postat av: Din idol

Jag är på samma tråkiga isfläck i livet.

I do not know anything.



Men en sak är säker: Jag vill inte plugga mer.

2009-01-03 @ 22:00:55
URL: http://www.lisasfanclub.se
Postat av: crazy frog (igen)

TAR DU REDAN STUDENTEN!? FÖRIHELVETE!?

2009-01-06 @ 02:30:05
URL: http://somensnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback