Jag har flyyyyyt..!

Låt mig bara få flyyyyta med lite på mitt flyyyyt en stund.











Så!
Nu ska ni få höra!
Som ni alla vet har världen varit starkt emot mig de närmsta dagarna, detta har det
blivit ändring på, minsann.
Några exempel på braiga saker som hänt är
- Hästen är skodd och det gick bra!
- Hästen har fått mineraler (Dyrt! Men ändå.)
- Hästen går att longera
- Hästen ska få en shetlandsponny! (tekniskt sett så är det Margaretas
  shetlandsponny, men den kommer bo brevid kenny och hon kommer
  älska den som sin egen.)
- Moppen behöver inte lagas! I helgen behöver jag bara låta den stå inne,
  sen kommer den gå som en blixt igen. Sen kanske den behöver få stå inne
   lite ibland, det får tjejerna stå ut med.
- Cykeln är nypumpad med luft och rullar som aldrig förr.
  Hon (Polly, cykeln) fick snälla kommentarer av våra verkstadsmän också.
  De sa att det var en ovanligt fin cykel! Det du Mamma!
- Jag har bokat tid med Kent, mannen som fixar alla mina problem (syo).

Så, det var nog det. Sen ska jag till skolsköterskan och beklaga mig lite också,
men det kan jag ta någon annan dag!

PS!
För er som inte vet, så är shetlandsponnyer det sötaste som finns i hela världen!
Det är hästar, men de är bara ca 1m höga!
Exempel från Wikipedia:

Sötsötsötsötsötsötsöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback