I'm in a good mood!

Or it's just the blodtappning speaking.

Nej, men på riktigt. Det har varit en ganska bra dag, för en
gångs skull, under omständigheterna.
Helgen har varit jobbig, som vanligt mycket skola - för mycket skola.
Men, även om jag fick ett nervöst sammanbrott pga Genetiken igår
gick det nog ganska bra på provet jag gjorde nyss.
Haha, i alla fall trodde jag att de gått bra ända tills jag kollade igenom
provet, baklängens, och kom till första sidan där uppgiften var att måla
en Eukaryotisk djurcell med tillhörande organeller.
Jag har aldrig skrattat så i hela mitt liv! Den ser fantastiskt rolig ut!
Haha... det var skönt att skratta lite.

För att bli lite mer alvarlig igen så var jag hos farbror doktorn i morse,
eller närmare bestämt ung-kvinnlig-doktorn. Hon ska hjälpa mig i
mysteriet rörande mina knasiga knän. Vi tog en massa prover,
bland annat ett väääldigt ansträngt urinprov (jag var verkligen inte
kissnödig, utan lyckades tvinga fram det med djuuup meditation).
Så nästa vecka ska jag tillbaka och kolla hur det ser ut.
Bra att det är i tag tagit i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback