Dam dam da-da!

Jag har väntat både länge och väl på att någonstans kunna få tag på
Lokas kakadua-reklam.Det är nämnligen århundradets bästa reklamfilm.
Varje gång den visades började jag skratta - hysteriskt och okontrollerat.
Jag kan inte säga riktigt vad det är som gör den så fantastisk, och det är
egentligen lite lustigt att jag tycker att den är det, med tanke på att jag
vanligtvis inte är speciellt förtjust i fåglar.

Men jag har bestämt mig för att visa denna lilla film istället, då den är minst
lika bra som Loka-reklamen.
Så för att hedra alla jordens kakaduor, för att de roar oss med sin fantastiska
taktkänsla och rytm, tillåt mig presentera: Rocking Parrot!!!





Hahahahahahahahahaha!!!
Det är roligt!

PS!
Kakadua-Loka-reklamen finns på deras hemsida
www.loka.nu och loka på tv!
Fantastiskt roligt!

Kommentarer
Postat av: crazy frog

majaaa! hörde värmländska på flyget och min ögon fylldes till bredden med tårar. när ska vi ses!? saknar dig /skånska hälsningar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback