Provens Prov!

Jag är nu officiellt anmäld till Provens Prov, provet med stort P.
Jag ska göra Högskoleprovet.
Koolt!

Men, jag ska inte ta det allt för seriöst.
Hahaha..!

Nej men på riktigt, jag ska bara göra en provrunda så att säga.
Prova på hur det känns och inte knäckas av resultatet första gången.

På tal om Prov ska jag nu gå och göra slutprovet i min Biologi B kurs:
Mikrobiologi och Genetik
Den har varit en bra kurs; man har äcklats mycket, fascinerats mycket
och för hoppningsvis lärt sig mycket.
Och nu ska jag alltså gå för att se hur mycket som satt sig fast, spännande!



Eftersom jag är på bra humör idag kan jag lika gärna ta upp ett lite
läskigare faktum också:
I morgon är det Fredagen den 13:e, den enda sanna olyckosamma dagen.
I morgon ska jag få min diagnos från Getinge vårdcentral.
Må Gudarna vara med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback