Intensive-week

Det har vi haft på skolan denna vecka, där av min frånvaro.
Det har varit sååå kul!
Vi har varit i stallet hela dagarna och ridit non-stop!
Jag har ridit på kandar flera gånger, hoppat 1.20m, tömkört
och haft stenhårda privatlektioner.
Ovanpå det här har jag gått upp strax före 05.00 och åkt till
mitt eget stall för att rida lektion min häst innan skolan
börjar, alltså klockan 06.45!!!
Det var hårt, men det var nyttigt.
Nu har jag i alla fall vansinnigt ont i min kropp, och jag
kommer sova sååå länge på lördag!
Imorgon ska jag utmana ödet och få reda på mitt slutbetyg...


Som avslutning vill jag föreviga ett sitat från dagens
"Sveriges värsta bilförare":
- Märker du inte hur halt det är?
- Nej, jag glider ju hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback