Work experince

Nu börjar det bli dags för den årliga praktiken.
I våras var jag på Flamma Bygget här i sverige,
och hade för övrigt the time of my life, men nu ska jag
slå på stort och dra med mig Fislisa till Ireland!
Vi ska närmare bestämt till den förtjusande lilla byn
Adare som ligger i sydvästra Irland. Det är en enorm
anläggning med fälttävlans- och Polohästar!!!
Det kommer bli mas fantastico och jag kommer trivas
muy bien!
Det enda negativa med det hela är själva lämnandet
av Kenny. Jag kommer befinna mig i ett upplösningstillstånd
när jag säger hej då. Tänkt om hon tror att jag sålt henne?
Och att jag aldrig kommer tillbaka?
Tänk om något händer mig? Tänk om något händer henne!?


Separationsångesten har börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback