The board of education took away my parole!

Nej, det gjorde de ju faktiskt inte, de gav mig ledighet att
se fram emot för att sedan fylla den med hemuppgifter.
Jag och Fislisa har ju då ordnat det så pass bekvämt
för oss att vi kommer få se fram emot 5 veckors (!!!) ledighet
innan vi far iväg till Ireland på praktik.
Men som alltid när det börjar ljusna så kommer det fram
hur mycket det egentligen är som man behöver göra.
Fast, det är ju faktiskt egentligen nästan ledighet i
alla fall, jag har ju friheten att
- göra uppgifterna när jag vill,
- vara uppe hur länge jag vill,
- sova hur länge jag vill,
- vara i stallet när och hur mycket jag vill och
- hitta på vad jag vill (t ex åka in till stan) när jag vill!

Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback