These boots are made for walking

For running I have my gympadojjs.

Det är vad jag gjort denna morgon; Jag har walkat i mina fabulous nya boots
och runnat i mina goodie-goodie nya jympadojjs. Helt klart duktigt!
Igår var jag och Mutti i Strawtown och köpte nya springskor till mig. De var
väl behövda med tanke på hur mycket jag kommer behöva springa (det är min
och Dunderklumpens tränare som säger att jag måste ut och springa... Jag
har en större häst än vad jag orkar rida för tillfället...). Hur som heslt så provades
dessa i morse och det gick fin-fint - i morgon blir det en längre runda med mer spring!
*Pust, pust*
I strwtown köpte vi även, till ära för mina snart 18år i världen, ett par riktiga superkoola
läderstövlar.
De är svarta.
De är höga.
De är timberland.
De är wikingstyle.
De är bäst!
De är faktiskt dunersnygga - och de är fårskinnsfodrade.

Jag ska bara fixa sladden till kameran så ska ni få se dom med egna ögon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

I want to seee på bättre bild än i mobilen snaaart..1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback