Welcome to the good life..!

Idag har det faktiskt inte heller hänt något speciellt, det är en tillfällig bristvara.
Dagen började hur som helst inte bra. Jag vaknade av att Mutti tittade in och sa "Gissa vad klockan är?", eftersom jag var dötrött fortfarande gissade jag på runt åtta. Men nej, klockan var strax efter elva och hela min dag hade sprungit ifrån mig! Mutti skjutsade mig och cykeln till stallet och vad hittar jag där? Ja, inte Kennys sko i alla fall - för den hade hon tagit av sig... suck!
Som tur är så kommer hovslagaren på onsdag, men ändå: Klant-Kenny!
Så när jag hade skrotat omkring i stallet ett tag var det dags att cykla hem. Ni hörde rätt: cykla hem. Det är ungefär 12km från stallet till hem och det är väldigt jobbigt, men jag gör det ändå. Vilket leder oss till inläggets titel och det jag vill börja, ett good life. Jag har börjat några gånger förut, men varit ganska omotiverad. Nu har jag kommit på att jag vill vara snyggeli-snygg när jag och Johanna åker till Falsterbo - då gäller det att ligga i -.-'
Haha..!
I morgon bitti ska jag ut och springa, det är väldigt nyttigt.
Ömn... jag berätta hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback