Succé!

Jag kom just över något fantastico!
Georgia Nicolson, som jag kärleksförklarade i mitt
inläggo nummero uno ska ta klivet in i filmvärlden.
Jag har väntat på detta ögonblick sen jag var en tvär hand hög (13 år)!

Hur som helst hittade jag det här:
http://video.msn.com/

Detta medför dock inte bara glädjetjut och försök till akrobatiska konster,
det medför även de problem som alltid uppstår när det görs en film
av en bok man lusläst.
Vad händer med mina fantasifigurer!?
Problemo numero uno: Gerorgia ser inte alls ut som jag trodde.
Problemo nummero dos: Lindsey ser inte alls ut som jag trodde.
Problemo mas grande: ROBBIE ser inte ut som han borde!
Vad jag kan tyda ut av den lilla filmsnutten är han inte alls en sexgud utan dess like,
tänk om han blir en besvikelse!?
Nej, den här framtida besvikelsen som jag måste ta ut i förskott går inte att hålla inom mig!
Kan... inte... motstå! ...måste... utrycka mig... i... *pust*.... sång och... aaaarrgh!... DANS!

Tragedy
When the feeling's gone and you can't go on
It's tragedy
When the morning cries
And you don't know why
It's hard to bear
With no one to love you
You're going nowhere

Åh... mycket bättre!

(Hoppas ni kommer ihåg Steps med låter Tragedy, ni vet, när man håller båda händerna
uppe vid öronen varje gång de säger det magiska ordet "Tragedy"?
Ja, för er som inte minns visas hela min dans i slutat av denna video
http://www.youtube.com/watch?v=43CRHwNBVY4)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Indeed tres fantastico..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback