The school of shock

Ja, det var ungefär så det kändes att komma tillbaka till skolan, speciellt
eftersom alla lärarna innan vi åkte sagt "Ni behöver bara läsa igenom det
här, så missar ni ingenting. Ni är så duktiga, flickor!".
Missa ingenting my ass!
Jag har fått en hel hög med uppgifter som ska göras, och för varje jag lämnar
in får jag tre nya. Tack så jättemycke!
Ovanpå detta ska jag då även tenta av Engelska C och läsa upp mitt Matte B betyg.
Blä!
Vad gör jag då för att lätta upp stämningen?
Jo, jag spelar alla våra sing-along-låtar från Irlandsresan!
Vad gör jag sen?
Jo, jag singar along.



Tro mig, efter några Guinnes var det här mästerverk:



Girls aloud var egentligen också med i det hela, men jag gillar den verkligen inte
egentligen, så den får inte vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback