Skolvecka nummero uno

Ja, jag vet att det nu är skolvecka nummero dos, men
eftersom uno ännu inte sammanfattas så gör jag det nu
i alla fall.
Det var ganska skönt att börja skolan faktiskt, att träffa alla
gamla godingar och alla nya, ömn... inte lika godingar.
Nej, ärligt talat så känns det som om året ettor (08:orna)
faktiskt är betydligt bättre än förra årets (07:orna). 
De verkar lugnare, säkrare, bekvämare.
I like it a laah.
Vi har påbörjat en hel del kurser också, de allra sista!
Det är skönt, men samtidigt också väldigt stressande.
Angående kurser så ska jag tjata mig till att få göra om
Ma A, det ska säkert gå att ordna. Jag och KK (Kenny the horse)
ska förhoppningsvis också börja hoppa på allvar när jag
övertalat lärarna att vi ska få gå specialidrotten.
Helgen var lugn, jag har haft stallet (mata och släppa ut
alla hästarna på anläggningen -suck-) så när de andra levde
rövare i Strawtown på lördagen satt jag hemma och fnissade
till American Pie. Igår var det bättre, då kom Johannas loverboy
och för att underhålla våra tragiska singelsjälar såg jag och Lisa
på 2 x Step up.
Där kan man snacka ögongodis...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Step up filmerna är ju så sjukt bra ;D och oh ja vilket ögongodis sen ^^

Postat av: Sara

åhh! you like it a laah!

2008-09-24 @ 18:34:26
URL: http://somensnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback