Skärpning.

Ja, nu är den stora skärpningen officiell.
Jag vet att jag varit lite väl slapp här på bloggen, men om
sanningen ska fram händer det mig inte så överdrivet
intressanta grejer just nu...
Det ska bli annorlunda så fort skolan börjar igen, då
kommer det hända massor på en gång: Flytta in i nya
lägenheten med mina två sämre halvor (läs: Lisa och Johanna),
få ny klassföreståndare, träffa alla nyinflyttade i stallet,
välkomna alla ettor, böna och be om att få läsa upp
mitt Ma B betyg, börja mitt nya hälsosamma och
morgonpigga liv, få prestationsångest med jämna
mellanrum och samtidigt som allt detta ska jag
njuta av mitt sista år som Plönningestudent.

Men allt det är oroar jag mig för sen, nu är det fortfarande
sommarlov, frid och fröjd i Majland - stör ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback