Maja the cardriver

- Det är jag de!
Idag har jag övningskört nästan hela vägen till stallet
och hela vägen hem. Jag är förvånansvärt bra, faktiskt.
Vägen till stallet (och från) består av landsväg, småväg
och genom-samhällsväg. Det finns tre stop, vid tre
korsningar och hastigheterna är 30,50 & 70km/h.
Jag kör smidigt och jämt (kan bero på att jag vägrar
köra i mer än 60) och det enda var att det gick lite fort
i svängen ner mot huset (det är nedförsbacke på en
pyttesmal väg från landsvägen och jag trampade
ner koplingen...).


Jag har i alla fall slutat med brumm-brumm ljuden.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart tog maja the blogger vägen? ;)

Postat av: Maja

Hon njuter av sitt livs sista sommarlov.

Återkommer...

2008-08-16 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback