Ipod

Johanna har fått en Ipod.
Eller ja, det är nog dags för en presentation:
Ipod the dog.
Han är en 13 veckor gammal vaktel som bor här hos oss
för att göra livet ännu lite jobbigare...
Nej, han är faktiskt oftast snäll (Det vill säga: När Johanna är med).
Här om dagen skulle jag passa det lille glädjepaketet medan
matte duschade, det handlade om 10min. Men vad lyckas då en
13 veckor gammal vaktel göra på 10 min?
Ganska mycket visade det sig...
Han:
Kissade på min nya matta
Drog ut alla Johannas högklackade skor ur garderoben
Tuggade sönder en av skornas klack - totalt.
Bet mig hårt i bröstet

Allt detta under tiden som jag tyckte att jag höll ett öga på honom.



De är en jäkla tur  att han är söt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men maja! Han är ingen Vaktel! Det här är en vaktel: http://www.orchis.se/images/Vaktel,%20lagom.jpg

2008-08-26 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback